24 czerwca, 2014

Oaza spokoju w środku miasta - mój balkon :-)

Uwielbiam kwiaty - i choć nie mam domu z ogrodem, staram się zagospodarować swój balkon.
To jest moja oaza spokoju. Odczuwam również satysfakcję, gdy kwiaty "dobrze się mają" i co rusz wypuszczają nowe pąki, rozrastają się. Chcę się z Wami podzielić, co obecnie króluje na moim balkonie - ale to nie koniec, kolejne odmiany kwiatów zapewne już wkrótce!

Maciejka - wieczorem pokazują się kwiatki, w dzień są schowane - przepięknie pachnie :-)




Wszystkim dobrze znane -Surfinie - w moim ulubionym kolorze...



Choineczki - Cyprysiki




Scaevola


Lawenda - kocham ten zapach


A w domu rozweselają moje ulubione storczyki (obecnie 11 sztuk) :-)





Polecacie może jakieś kwiaty na balkon?
POZDRAWIAM!!!

7 komentarzy:

  1. moja mama ma ogródek z rożnymi kwiatuszkami i wygląda to cudownie nie mówiąc już o różnych warzywach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że i Twój kociak jest zwierzęciem parapetowym :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam balkonu a szkoda :( no i nie mam ręki do kwiatów, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. balkonik wyglada bajecznie !ja tez planuje cos takiego zrobic pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Artykuł, który czyta się jak znakomita opowieść! Dziękuję autorowi za wspaniałe doświadczenie czytelnicze. Pozdrawiam serdecznie!

    Zarejestruj się teraz,
    Kliknij,
    Sprawdź teraz,
    Skorzystaj z promocji

    OdpowiedzUsuń