30 października, 2013

Tangle Teezer

Skusiłam się i zakupiłam wersję kompaktową Tangle Teezer - głównie z przekonania, że każda włosomaniaczka powinna ją mieć. Mój egzemplarz wygląda następująco:



Z tego co widzę - kształt taki sam jak oryginału, a dłuższe kolce przeplatane są krótszymi:



Jak widać szczotkę można otworzyć. Włosie jest trochę twarde, ale mam nadzieję że to się lekko "wyrobi".
Szczotka bardzo fajnie sunie po włosach i ładnie je rozczesuje. Jednak pod największym wrażeniem jestem jeśli chodzi o masaż skalpu - naprawdę rewelacja! Włosy były również ładnie wygładzone. Póki co jestem zadowolona!





14 komentarzy:

  1. a ile kosztowała szczotka? i skąd wiesz, że jest podróbką? sama mam w domu wersję kompaktową za 35 zł. więc trochę tanio jak na TT, ale nie widzę różnicy i nie umiem ocenić czy to oryginał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kosztowała 39zł (więc zdecydowanie za tania); na podróbce nie ma napisu Shaun P; oryginał nie występuje w takim kolorze jaki ja ma Tangle Teezer; oryginalna szczotka wewnątrz ma napis potwierdzający jej oryginalność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kompaktach nie ma napisu Shaun P.
    I kolor ,który Ty masz występuje w ich asortymencie .
    Sama zobacz:
    http://arkanaurody.blogspot.com/2013/06/tangle-teezer-profesjonalna-szczotka-do.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj jest pokazane, jak wygląda zamiennik a jak oryginał: http://www.aniamaluje.com/2013/08/tangle-teezer-orygina-i-odpowiednik-za.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam tą recenzję w dodatku starej wersji Tangle Teezer :) . Sama mam wersję kompaktową zakupioną na ich oficjalnej stronie i jak już pisałam kompakt nie ma napisu Shaun P. Muszę Cię zmartwić ,ale chyba masz jednak oryginał hah :)
    Pozdrawiam serdecznie !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nawet cieszę ;-). Dziękuję za sprostowanie! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż chyba i ja się na nią skuszę :)

    może obserwujemy?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę się zainteresować tematem. Już na drugim blogu o niej czytam, a mam długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, jeszcze nigdy nie próbowałam TT.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.


    scout69,

    angelvip.pl,gypsy queen

    OdpowiedzUsuń