22 sierpnia, 2014

Regenerum - regeneracyjne serum do włosów

Nie ukrywam iż pod wpływem telewizyjnej reklamy zakupiłam dwa miesiące temu Regenerum.
Stosuję je systematycznie i na moich włosach sprawdza się całkiem nieźle.


Producent obiecuje, że serum wzmocni oraz zregeneruje suche włosy, słabe i zniszczone z tendencją do rozdwajających się końcówek. Pomyślałam, że dokładnie tego mi potrzeba!
Włosy faktycznie są bardziej "sypkie", mniej się puszą a zarazem nie są przesadnie obciążone.
Stosuję go raczej jako maskę i trzymam na głowie ok. 25-30 minut. Fakt, że po użyciu włosy łatwiej się rozczesują a moje końcówki są w zdecydowanie lepszym stanie. 
Zdaje sobie jednak sprawę, że jest to pewnie efekt zróżnicowanej pielęgnacji włosów, gdzie każdy kosmetyk wnosi coś dobrego - na stałe zagościł u mnie zabieg olejowania włosów, mycia szamponem bez SLS, włosy na długości "myję" odżywką, wcierki, płukanki itd...
Widzę jednak jak zachowują się moje włosy po zastosowaniu/nałożeniu tylko Regenerum i jestem bardzo zadowolona. Na dzień dzisiejszy jest to moje obowiązkowe serum do włosów!




fajna, kremowa konsystencja

10 komentarzy:

  1. Może kiedyś się na nie skuszę ale na razie mam sporo innych do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego kosmetyku ale kusi mnie już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy tylko zobaczyłam to serum w reklamie to byłam go ciekawa ;) Jeśli daje fajne efekty to kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam regenerum do paznokci i jestem bardzo zadowolona, ale widzę, że będę musiała kupić także i to :)
    Dzięki :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga, liczę na komentarze i suby :)
    http://cowkosmetykach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z produktów Regenerum miałam do czynienia z serum do zmiękczania pięt i nie zuważyłam jakiś oszałamiających efektów...ale może z maską do włosów jest inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Regenerum do paznokci super. Do brwi i rzęs uczula przełokrutnie:) Do włosów kiedyś wypróbuję. Dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam, ale chętnie spróbuje ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeej, muszę wypróbować! Mam nadzieję, ze na moje włosy też zadziała!!! Dziękuję za ten post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Proponuje internetowy sklep BOSCO DESIGN tam można kupić odżywki w super cenie

    OdpowiedzUsuń