08 listopada, 2015

Olejek łopianowy

Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu firmy Green Pharmacy to produkt, który doskonale wpłynął na stan skóry mojej głowy. 


Przeanalizujmy jego skład:

- Vegetable Oil- Olej warzywny- roślinny
SC-CO2-extract Arctium Lappa (Burdock) – Olej z ekstraktu z łopianu- wzmacnia cebulki włosowe, usuwa łupież, koi podrażnienia i swędzenie skóry głowy.

Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Essential Oil – Olejek z drzewa herbacianego - działa leczniczo na infekcje grzybicze, trądzik czy łupież.

Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Essential Oil- Olejek z rozmarynu -zapobiega przetłuszczaniu się włosów, łojotokowi, łupieżowi, a w niektórych wypadkach nawet łysieniu.

BHT- Butylowany hydroksytoluen-przeciwutleniacz. Może wywoływać wysypkę, pokrzywkę, rzadko duszność.

Plastikowa buteleczka posiada duży otwór, co mnie osobiście podoba się i nie stanowi problemu w wydobyciu odpowiedniej ilości olejku. Spotkałam się jednak z opiniami, że jest on zbyt duży - kwestia gustu.


Sposób użycia

Wmasowałam odpowiednią ilość olejku w skalp, następnie nieco mniejszą jego ilość przeciągnęłam po całej długości włosów. Pozostawiłam na 30 minut pod czepkiem i turbanem z ręcznika. Po tym czasie wystarczyło jedno umycie włosów aby pozbyć się z nich olejku.

Działanie

Jako że mam problemy ze skórą głowy, olejek łopianowy okazał się dla mnie zbawienny. Nawilżył ją, zredukował łojotok, pozbyłam się nieprzyjemnego swędzenia. Poradził sobie z lekkim łupieżem. I to dla mnie było najważniejsze. Czy sprawił, że włosy są mocniejsze, mniej wypadają? Takiego działania u siebie nie zauważyłam, jednak będę go używała nadal ze względu na redukcję podrażnień. Produkt nie jest drogi - zapłaciłam za niego 4,99 a bardzo wydajny. Dlatego uważam, że warto wypróbować ;-)



 

42 komentarze:

  1. Mam w planach wypróbowanie tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie używam 2 opakowania olejku łopianowego z czerwoną papryką. Jestem z niego zadowolona, jednak zauważyłam, że trzeba się ściśle trzymać tego co napisał producent. Czyli trzymać go max 30min,
    Ostatnio trochę przegapiłam i wyszło ponad godzinkę i zauważyłam, że trochę podrażnił skórę głowy.
    Mimo to bardzo go lubię i za tę cenę kupię jeszcze inne wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go, ale niestety się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. korzystałam przez miesiąc i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i nie sprawdził się tak jak chciałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nadaje się do moich włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam olejki z Green Pharmacy. Tego jeszcze nie miałam. Ale przy najbliższej okazji pewnie się skuszę ;) zwłaszcza,że cena jest niska

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i lubiłam ten olejek :)
    Teraz na nowo polubiłam się z kokosowym.
    Zapraszam do mnie, by poczytać o jego magicznych właściwościach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam takiego olejku. Zresztą bardzo sceptycznie podchodzę do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że nie do każdych włosów może to pasować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o innych olejkach które dobrze działają na włosy, ale o łopianowym nie. Z tego co czytam jest dokładnie na moje włosy, lecę do sklepu i zaczynam kurację

    OdpowiedzUsuń
  12. Często używam tego olejku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest :D I pachnie bananami, serio. Mi bardzo pomógł na wypadające włosy w połączeniu z Jantarem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam stosować olejki w pielęgnacji włosów. Potrafią zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę spróbować, od dawna mam problem ze swędzącym skalpem ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden z moich ulubionych olejków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie stosowałam ale wydaje się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten olejek i bardzo sobie go chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wygląda ten olejek:) Ładne zdjęcia. Zapraszam do siebie https://www.fryzomania.pl/category/meble-fryzjerskie gdzie jest olbrzymia lista produktów fryzjerskich!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wpis, bardzo profesjonalny. Olejek naprawdę niezwykle ciekawy, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto było zajrzeć na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie napisane ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mama mi kiedyś opowiadała o tym olejku, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, może też wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten olejek! działa cuda

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wpis, przetestuję napewno

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przejrzyście opisane, dziękuje.

    OdpowiedzUsuń