12 czerwca, 2014

Aktualny stan włosów - czerwiec 2014 - czego używam?

Sporo czasu minęło od ostatniej aktualizacji stanu moich włosów :-)))
Czas więc na fotoreportaż. 
Odrost ma 6 centymetrów, od grudnia kiedy fryzjerka lekko wyrównała mi odrost
w odcieniu moich naturalnych włosów tonerem nie robiłam nic. Końcówki również pół roku nie podcinane,
chociaż wybieram się w najbliższym czasie aby je o 2 cm skrócić.
Czy widać różnicę, oceńcie sami :-)

 

Czego używam pielęgnując włosy 
w maju i czerwcu 

 
 Szampon
- Siarkowa Moc "Barwa" (ponieważ znowu pojawił się problem ze skórą głowy)

Wcierka 
- odżywka do skóry głowy i włosów "Jantar"

Odżywki
- Sekrety Prowansji "Garnier" Ultra Doux - do włosów z tendencją do przesuszania
- Regenerum
- Spray regenerujący włosy "Marion", ocet z malin + koktajl owocowy















A na koniec, ponieważ nie mogę się powstrzymać - fotka mojej ukochanej towarzyszki


Recenzje przedstawionych kosmetyków - niebawem :-))))

9 komentarzy:

  1. Ale masz ładne włosy! ;-)
    A kicia - przeurocza ;-) Ja wczoraj byłam u babci, której kocica urodziła młode- są taaakie śliczne i puszyste, że nie mogłam się napatrzeć ;-)
    PS wyłącz sobie weryfikację obrazkową, będzie łatwiej komentować posty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! A koty to moje kolejne hobby ;-). Weryfikację obrazkową wyłączyłam.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają, u mnie Jantar się niestety nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy wyglądają super. Niestety nie znam kosmetyków o których piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. widać efekty zabiegów :) piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny artykuł pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super tutaj bede odwiedzał częsciej !

    OdpowiedzUsuń