04 czerwca, 2014

Paznokcie OMBRE - "Artistic Manicure Set” Vipera


Ponieważ nie mam talentu artystycznego, a bardzo podobały mi się pazurki "ombre", postanowiłam wypróbować zestaw do tego przeznaczony "Artistic Manicure Set”  firmy Vipera.
Zestaw składa się z 3 lakierów, gąbkowego aplikatora oraz szablonów. Mamy szeroki wybór kombinacji, dający możliwość dobrania fali kolorów dla każdej z nas - można dokupić lakier w interesującym nas kolorze w jednej sztuce.

Mój zestaw wygląda tak:



Najpierw nałożyłam róż (dwie warstwy):


Po 15 minutach nałożyłam na końce popiel i lekko roztarłam gąbeczką:


Na koniec pył Roulette:




Efekt całkiem fajny, choć jeszcze perfekcji nie osiągnęłam - mam nadzieję, że praktyka faktycznie uczyni ze mnie mistrza. Za pomocą dostępnych szablonów, możemy również wykonać kolorowe "french manicure". Ja będę nadal eksperymentowała - na lato kolorki w sam raz, a i cena przystępna - 12,90 za cały komplet. A Wy spróbujecie?

4 komentarze:

  1. zapraszam do mnie. :) U mnie na blogu OMBRE po mojemu. worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. warto czytać takie blogi świat od razu staję sie piekniejszy !

    OdpowiedzUsuń