12 lipca, 2013

START

No to zaczynamy!

Od jakiegoś czasu przeglądam blogi i czytam artykuły dotyczące pielęgnacji włosów.

I wtedy zapragnęłam mieć je zdrowe i zadbane, zdając sobie jednocześnie sprawę z tego, że do tej pory nie robiłam kompletnie NIC aby tak właśnie się stało. Moje "dbanie" ograniczało się jedynie do mycia włosów i potraktowanie ich ciepłym powietrzem z suszarki...niestety, ich stan nie jest w tej chwili zadowalający, co przedstawiam na zdjęciu poniżej:


lipiec 2013
Jedyna rzecz, na jaką skusiłam się dwa dni temu to podcięcie końcówek, bo wyglądały tragicznie...
Zapraszam Was, abyśmy wspólnie doprowadzały Nasze włosy do perfekcji - z pewnością na to zasługują!!!
Będę prezentowała kosmetyki, których używam do pielęgnacji, radziła się Was w kwestiach "co jeszcze mogę zrobić dla swoich włosów?", zapraszam do wspólnych obserwacji Naszych "włosowych" postępów.
Myślałam również, że poza tematem przewodnim widocznym na zdjęciu, podzielę się recenzjami ciekawych książek, przedstawię miejsca warte odwiedzenia, pochwalimy się swoimi "pupilami" (w moim przypadku to głównie koty - zwłaszcza brytyjskie), ....hmmmm....i co jeszcze? Macie jakiś pomysł?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz