24 lipca, 2013

Olejek i mydełko SESA

Przedstawiam opinie na temat kolejnego olejku do włosów - olejek indyjski SESA.
Stosuję go od miesiąca do olejowania włosów na mokro. Zapach ma specyficzny - tak jak woń olejku kokosowego uwielbiam, tak ten jest mi obojętny, ale z pewnością znajdą się osoby którym zapach nie przypadnie do gustu. Skusiłam się na jego zakup pod wpływem pozytywnych recenzji oraz faktu, że ma eliminować łupież i działać ochronnie na skórę głowy.
Stosuję go 2 razy w tygodniu (na przemian z olejkiem kokosowym), nakładam na osuszone ręcznikiem włosy, na to czepek i owijam "turbanem" - śpię z olejkiem na włosach całą noc, rano zmywam (dwa mycia).

Receptura olejku pochodzi ze starodawnych ajurwedyjskich pism. Składa się on z 18-tu bogatych w składniki odżywcze ziół, 8 olejów doskonale nawilżających włosy oraz mleka.

Zastosowanie
  1. Umyj włosy i osusz ręcznikiem
  2. Zastosuj olejek na całą skórę głowy (można do aplikacji użyć strzykawki)
  3. Delikatnie, okrężnymi ruchami wmasuj olejek opuszkami palców w skórę głowy i włosy (producent zaleca masaż skóry głowy przez ok. 20 minut)
  4. Pozostaw olejek na włosach przez godzinę lub najlepiej na całą noc. 
  5. Następnie umyj włosy szamponem
  6. Stosuj olejek 2-3 razy w tygodniu; jeśli włosy są bardzo wysuszone, z łupieżem lub skóra głowy swędzi, dobrze jest stosować olejek każdego wieczora.
Jako dopełnienie kuracji zakupiłam również mydełko SESA. 

 Zastosowanie

Polecane do stosowania raz w tygodniu. Zwilż mydełko, wytwórz dużo piany i wmasuj ją w skórę głowy i włosy. Pozostaw na około godzinę lub dwie a następnie spłucz dokładnie. W zależności od rodzaju włosów, po zastosowaniu może być potrzebne umycie delikatnym szamponem.
Pachnie tak samo jak olejek.

Efekty po miesięcznej kuracji:
- włosy mniej wypadają
- końcówki są w lepszej kondycji
- wydajny
- po zmyciu olejku z włosów nadal może się na nich utrzymywać jego zapach (mnie to nie przeszkadza)
- zmniejsza swędzenie skóry głowy
- włosy faktycznie są bardziej "miękkie"

Ponieważ mam nadal ponad połowę buteleczki, będę stosowała go nadal. Mydełko jest jeszcze bardziej wydajne, więc też na pewno starczy mi jeszcze na długo. Póki co, jestem zadowolona. Widzę, jak moje włosy powoli wracają do jakiejś przyzwoitej kondycji.
Z czasem przetestuję zapewne jeszcze kolejne oleje i ocenię, które moim włosom odpowiadają najbardziej.

Olejek 90 ml - cena w internecie ok. 25zł., mydełko - ok. 8zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz