02 stycznia, 2014

Płukanka wzmacniająca dla blondynki

Oto znakomita mieszanka dla kobiet posiadających blond włosy!



Co potrzebujemy?

- 2 saszetki rumianku
- 2 saszetki kwiatu lipy
- sok z wyciśniętej połówki cytryny

W naczyniu pod przykryciem zaparzamy dwie saszetki rumianku oraz kwiatu lipy (wody potrzebujemy ok. 2-óch szklanek). Napar zostawiamy na kwadrans a następnie przelewamy do innego naczynia i czekamy aż ostygnie. Dodajemy sok z wyciśniętej cytryny. Płukankę stosujemy po wcześniejszym umyciu włosów oraz zastosowaniu odżywki - jest to ostatni etap naszej pielęgnacji. W tej płukance najbardziej podoba mi się dostępność produktów oraz niewielki ich koszt. A więc do dzieła!

10 komentarzy:

  1. Moje włosy niestety nie lubią się z ziółkami - momentalnie je wysuszają. Ale płukankę z cytryny lubię i czasem robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co zrobiłaby z moimi włosami. Wiem, że rumianek wysusza, ale lipa nawilża, więc może nie byłoby źle.

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałaś nominacje na moim blogu :) www.agalubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OjKarola: To rumianek wysusza? a ja tak często używam.

    Chętnie zrobię tę płukankę, ale muszę się udać na zakupy, bo póki co nie mam w domu żadnego z tych składników :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe. moze wyprobuje. Moglabys powiedziec cos wiecej? jakie daje efekty?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post - cos dla mnie :)))
    P.S U mnie wciąż trwa Walentynkowy Konkurs :))) - Serdecznie Zapraszam!
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie tutaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo ciekawa mieszanka...rumianek dla blondynki jak najbardziej polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspiracje i ciekawie prowadzony blog tak trzymac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Высокопрофессиональные реализаторы проекта Hydra имеют конкретный ранг, который открыт всем юзерам маркетплейса. Отыскать необходимый товар довольно несложно – возможно сравнить цену, или посмотреть рейтинг дилеров. На платформе hydraruzxpnew4af union клиенты могут покупать продукт поштучно, и оптовой партией. В данном случае есть возможность закупить какие угодно вещества, компьютерную технику и персональную информацию.

    OdpowiedzUsuń