17 grudnia, 2013

Jak dbam o włosy w grudniu

Oto lista kosmetyków, które dbają o moje włosy w bieżącym miesiącu:


Zacznijmy od szamponu bez SLS - Biovax do włosów przetłuszczających się. 


Ponieważ byłam zadowolona z poprzedniego Biovaxu (do włosów suchych i zniszczonych), ze względu na silniejsze przetłuszczanie się naturalnych włosów u nasady zdecydowałam się na zakup szamponu z tej samej firmy lecz ograniczającego rzekomo przetłuszczanie. I niestety zawiodłam się - włosy były jakby "niedomyte", ciężkie i przyklapnięte. Pomimo braku drażniącego SLS, moja skóra głowy ponownie była zaczerwieniona i zaczynała swędzieć...W związku z tym, postanowiłam spróbować kolejnego szamponu - Head and shoulders - do skóry głowy z problemami.


I ten zakup okazał się strzałem w dziesiątkę - dolegliwości  niemal natychmiast ustąpiły. Nie chcąc zbyt przyzwyczajać skóry głowy do jednego szamponu, postanowiłam używać go na przemian z Siarkową Mocą - firmy Barwa.


Szampon tak samo jak poprzednik zawiera SLS, lecz już gorzej radzi sobie z dolegliwościami skórnymi. Dam mu jeszcze szanse i zużyję go do końca.

Z odżywek zakupiłam chwaloną wszędzie Ultra Doux Awokado&Karite firmy Garnier. Pięknie pachnie, włosy są po niej dobrze nawilżone, gładkie i lśniące. Jestem zadowolona z jej zakupu - nie okazała się przereklamowanym produktem.


A na koniec informacja - jutro wybieram się do fryzjera w celu ukrycia moich już półrocznych odrostów - nie zamierzam ich jednak farbować, ale zdecydowałam się na zabieg tzw. silk - coś w rodzaju płukanki, lekkiego szamponu koloryzującego mającego wyrównać koloryt. Dam znać czy było warto...niestety, odrost już za bardzo dawał się we znaki, co możecie ocenić na poniższym zdjęciu...Pozdrawiam!



10 komentarzy:

  1. odrost nie jest taki straszny. ja bym zostawiła w spokoju. :) od lutego nie farbuję i nie kombinuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą odżywkę z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka Garnier jest świetna, sama mam zamiar do niej wrócić :)
    Na twoim miejscu zafarbowałabym po prostu całe włosy na kolor zbliżony do koloru odrostów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również sięgam po tą odżywkę z Garnera. U mnie sprawdza się całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tą maskę Garnier osttanią ją kupiłam jak byłam w polsce i parę innych rzeczy jak chesz to zapraszam na bloga i Youtube

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry
    Niestety nie znalazłam na stronie adresu e-mail.
    Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy.
    Zapraszam do kontaktu na: kontakt@blog-media.pl
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. huge piece of writing. I just came across your web site and wanted to let you know that I have certainly enjoyed browsing your blogs. At any rate I'm going to be following your feed and I hope you're posting again soon.
    Chat Games Falconry

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka z garniera jest super ale polecam również maskę z biovaxa z olejami naturalnymi, jest mega !!

    http://klapokr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą odżywkę z Garniera, ale nie byłam zadowolona. Wiem, że parę miesięcy temu jej skład został zmieniony. A myślałąm, że szampon z biovax się u Ciebie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę sie ze tutaj wpadłem jest wiele fajnych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń