06 sierpnia, 2013

Odżywka Argan Oil - Joanna

A oto mój nowy zakup :-)



Jakie pierwsze wrażenia?

Pozytywne:-)
Nie ukrywam, że do zakupu tej odżywki zachęciła mnie cena (7,90) oraz duuży napis Argan Oil.
Mogę na tą chwilę stwierdzić, że moje włosy zdecydowanie lubią olej arganowy i wystarcza on im w takiej ilości w jakiej znajdujemy go w odżywce - jest dopiero na 7-mej pozycji w składzie.

Efekty?

Moje włosy już od pierwszego użycia są miękkie w dotyku i łatwo się rozczesują. Efekt "puszenia się" również został zmniejszony. Ładnie pachnie - podobnie do karmelu. Włosy nie były obciążone. Nie zawiera silikonów, ma fajną konsystencję. Myślę, że cudów może nie zdziała, ale będą ją stosowała na przemian z innymi odżywkami raz w tygodniu :-).


5 komentarzy:

  1. Nie wierzę, że w preparacie za 8 zł jest więcej niż kropla oleju arganowego ;) he he

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może - dlatego napisałam iż jest on w składzie dopiero na 7-mej pozycji. Jestem jednak z odżywki zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oceniajcie jakości po cenie. Przykładem jest firma Vichy- droga jak nie wiem co, a w składzie ma szajs, min sterydy. jak to reklama i opakowanie potrafi omamić człowieka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety na mnie większość kosmetyków do włosów z Joanny się nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam ten kosmetyk i tak sobie szukałam czegoś co będzie naprawdę fajne i znalazłam kosmetyki B.app rewelacja ( kupiłam w interecie bo taniej niż w sklepie )

    OdpowiedzUsuń