04 września, 2013

Co najbardziej szkodzi naszym włosom?


Dzisiaj chcę krótko, zwięźle i na temat przedstawić rzeczy, które naszym włosom szkodzą najbardziej.
Ja osobiście od pewnego czasu staram się wyeliminować chociaż część z nich...może z czasem powiem, że obce są mi wszystkie z poniższych zabiegów :-)








Hmmm...ciężko z zastosowaniem się do wszystkich punktów. Ja do pewnego czasu nie zwracałam uwagi na żaden z powyższych faktów. Ale warto zmienić przyzwyczajenia - widzę to po niespełna 2-miesięcznej rewolucji jaką wprowadziłam w swoim dbaniu o włosy. Powodzenia!


4 komentarze:

  1. Przyzwyczajenia są okrutne!Dobrze, że się ich pozbywam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety wiele z tych punktów mam w swoich codziennych przyzwyczajeniach.Staram się to zmienić ale nie zawsze się udaje. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Często tu zaglądam bo wiele przydatnych indormacji!

    OdpowiedzUsuń